7 tipuri de email-uri pe care trebuie sa le trimiti periodic clientilor tai

03/07/2017 | eCommerce Marketing

Email marketing-ul este inca foarte eficient. Afla de ce prefera clientii tai sa le trimiti email-uri!

Eziti sa incluzi trimiterea de email-uri in strategia ta de marketing? Ti se pare ca aceasta metoda este depasita? Mai gandeste-te!

Toti folosim email-urile in ziua de astazi. Sunt extrem de utile si eficiente atat pentru business cat si pentru comunicare personala.
In ciuda faptului ca pamantul intreg pare sa se invarta uneori cu viteza impusa de Facebook si ca celelalte platfrome de socializare sunt din ce in ce mai populare, email-urile sunt inca un canal extraordinar de comunicare cu clientii.

Mai mult de 70% dintre potentialii clienti prefera email-urile altor canale de comunicare online, asta incluzand retelele de socializare, aplicatiile mobile sau sms-urile.

Nu esti convins? Ce-ai zice daca ai afla ca email-urile au un ROI mediu de 38 de dolari pentru fiecare dolar cheltuit?

Unul dintre cele mai importante motive pentru care clientii prefera email-urile, in comparatie cu alte canale de promovare, este personalizarea.

Email-urile trimise in cadrul unei campanii de marketing pot fi personalizate chiar pana la nivel individual, pentru fiecare client in parte, lucru foarte apreciat de potentialii sau actualii clienti.

Pentru companii, acestea sunt motive excelente de a include campanii de trimitere de email-uri in strategia de marketing.
Ca sa nu mai vorbim de faptul ca implica mult mai putine costuri, comparativ cu alte metode.

Email-urile sunt eficiente pentru ca genereaza actiune. De exemplu, poti include in ele mesaje call-to-action ca sa generezi trafic pe site, mesaje care pot fi de asemenea personalizate, lucru foarte apreciat de catre destinatari.

Un alt avantaj al campaniilor de marketing bazate pe trimiterea de email-uri este acela ca poti masura si evalua foarte usor performantele obtinute. Ceea ce inseamna ca vei putea lua decizii de optimizare si imbunatatire bazate pe date concrete.

Pentru a obtine rezultatele cele mai bune dintr-o campanie de email marketing trebuie, bineinteles, sa generezi o serie de email-uri specifice pe care sa le trimiti potentialilor si actualilor clienti, fiecare pe cat de personalizat posibil, corespunzator cu interesele si experienta destinatarului.

In infografic-ul de mai jos regasesti sapte tipuri de email-uri pe care ar trebui sa le trimiti periodic clientilor magazinului tau online.

Pe langa acest lucru, infograficul include si cateva statistici utile extrase din cele mai recente studii de e-commerce, ce te vor ajuta sa eviti greseli precum trimiterea de email-uri plictisitoare si banale sau cu elemente de design neinspirate.

 

(Visited 1,086 times, 1 visits today)

2 Comentarii la “7 tipuri de email-uri pe care trebuie sa le trimiti periodic clientilor tai”

  1. Horia says:

    Ok, si cand veti introduce aceasta posibilitate?

    • Catalina Dumitru says:

      Buna Horia,

      O parte dintre functionalitati sunt deja disponibile, iar altele vor fi incluse in urmatoarea perioada. Emailurile care tin de retargetare pot fi trimise pe baza integrarii cu serviciul Retargeting pe care o punem la dispozitie. In cazul in care iti putem fi de ajutor cu mai multe detalii punctuale, te rugam sa contactezi echipa noastra de Client Service, care iti va oferi tot suportul necesar.

Comenteaza