Clienti fericiti? Da, se poate!

11/11/2016 | eCommerce Marketing

Astazi iti vom prezenta 5 avantaje pe care trebuie sa le iei in calcul atunci cand vrei sa-ti faci clientii fericiti. Aceste avantaje se refera la “atentiile” pe care clientii tai le pot gasi in colet dupa ce au comandat online din magazinul tau. Este mai simplu sa-ti pastrezi clientii actuali decat sa aduci unii noi, asa ca un aspect foarte important este ca ei sa se simta speciali si sa le oferi o experienta de neuitat. Un mod de a-i face sa se simta importanti este modul in care ii tratezi, atunci cand vorbesti cu ei, atunci cand le trimiti comanda sau atunci cand ii contactezi pentru un feedback.

clienti_fericiti_ecommerce
Unul din instrumentele de marketing foarte apreciate de clienti sunt insertiile din colete, fie ca e vorba de mostre, de produse gratis, de vouchere sau de mesaje, ei se vor bucura de surpriza si te vor tine minte. Pune pe primul loc fidelizarea clientilor si ofera-le de fiecare data o mica surpriza.

Iata cateva din avantajele insertiilor in coletele pe care le expediezi.

1. costurile “surprizelor” pe care le introduceti in pachetele clientilor pot fi foarte mici iar asta se calculeaza si in functie de creativitate. Pot fi niste vouchere prin care sa le multumesti si la urmatoarea comanda, cu ajutorul unui cod, vor avea o reducere sau pot fi mostre gratuite.

2. insertiile sunt foarte bine targetate. Este foarte important sa stii ce produse prefera cumparatorul, astfel mostrele pot fi pentru produse asemanatoare sau reducerile pot fi pentru anumite categorii care se potrivesc preferintelor lui.

presents
3. costul de livrare este deja platit. Pentru a trimite aceste materiale nu vei avea costuri suplimentare deoarece costurile de transport sunt deja platite, asa ca merita sa promovezi si alte produse din magazinul tau.

4. produsele promotionale sunt perfecte pentru cross – sell. Poti promova vanzari de produse incrucisate, nu produse asemanatoare. Daca, de exemplu, clientul a comandat o pereche de ghete poti sa-i promovezi alt produs pentru sezon, cum ar fi fularele sau gecile.

5. produsele promotionale sau simple mesaje inserate in colet pot creste loialitatea. Clientii multumiti vor cumpara in continuare de la tine si mai mult decat atat vor impartasi cu cei dragi experienta de cumparare.

Noi iti uram spor la idei si nu uita, mai multi clienti fericiti, mai multe vanzari!

(Visited 380 times, 1 visits today)

Comenteaza