Cum sa construiesti un brand in online?

23/02/2017 | eCommerce Marketing

Probabil ai auzit destul de des citatul “If you’re not on the internet. You don’t exist.”. Ai inteles cat de important este sa fii prezent in online, fie ca ai un magazin online, fie ca ai o agentie sau orice alt business, dar cum poti sa faci asta in asa fel incat sa fii printre cei mai buni, nu ti-a explicat nimeni. Din acest motiv iti vom da cateva idei despre cat de importanta este prezenta ta in universul online si cat de mult te ajuta. Daca esti deja in online si brand-ul tau nu are foarte multi fani pe canalele social media si daca nu aduc conversii, aceste tips-uri sunt valabile si pentru tine.

Iata pe scurt cateva idei:

1. Esti pregatit sa cheltui o suma de bani pentru o campanie de marketing?

Daca nu esti pe internet nu existi dar daca esti pe internet si nu aloci nicio suma de bani, fie ea mica sau mare, e greu sa te faci remarcat. Dupa cum stim, pe langa campaniile de AdWords aproape obligatorii, exista si campaniile de Facebook, atat de importante, care ajuta mult atat la vizibilitate dar si la vanzari. Nu trebuie bugete foarte mari, incearca sa ai materiale vizuale bune pentru a atrage cat mai multe aprecieri.

2. Sunt toate materialele vizuale de buna calitate?

Foarte importante sunt fotografiile si materialele video in online, fie ca sunt pozele produselor din magazinul online, fie ca este vorba de materiale de promovare a produselor pe retelele de socializare. Important e ca aceste materiale sa fie la o calitate buna si sa fie in linie cu grafica brandului pentru a atrage cat mai multe priviri dar si like-uri.

3. Ai doza de umor necesara pe retelele de socializare?

Asa cum stim, umorul vinde si binedispune. Un limbaj relaxat, glumet, dar care pastreaza limitele decentei poate fi de bun augur pentru cei care te urmaresc. In acelasi timp e important sa creezi o relatie prietenoasa cu ei acesta fiind unul dintre motivele pentru care pot deveni clienti fideli.

Strategia online o poti imbunatati mereu, citeste articole de specialitate si fii la curent cu cele mai noi tool-uri din social media. Astfel iti poti dezvolta creativitatea si poti fi la curent cu cele mai noi instrumente de promovare.

(Visited 298 times, 1 visits today)

Comenteaza