Cum sa faci cunoscuta campania pe care o gazduiesti in cadrul unui program de afiliere

Afilierea este intotdeauna o sursa binevenita pentru castigarea de bani prin intermediul site-ului pe care deja il administrezi. Daca te-ai inscris intr-un program de afiliere, atunci trebuie sa stii si cum sa creezi mai multa vizibilitate pentru serviciile sau produsele pe care le promovezi in calitate de afiliat, respectiv cum sa atragi mai bine atentia vizitatorilor tai asupra campaniei pe care o gazduiesti ca afiliat.

Afiliere ShopMania BIZ

In acest articol vom trece in revista cateva dintre cele mai uzuale modalitati de gazduire a campaniei din cadrul programului de afiliere in care te-ai inscris, valabile pentru oricare dintre website-urile tale. Pentru a obtine rezultate consistente din punct de vedere financiar, trebuie sa te concetrezi pe a face cunoscut mesajul publicitar catre un numar cat mai mare de persoane.

  • Bannere online

Web bannerele sunt un sprijin de incredere atunci cand vrei sa cresti numarul de click-uri pe un link de afiliere, aducand noi vizitatori catre pagina serviciului sau produselor pe care le promovezi in campania ta de afiliat. Cu un impact vizual puternic, acestea vor atrage interesul utilizatorilor pentru a afla mai multe informatii despre serviciile/produsele respective, intrand in pagina furnizorului. In acel moment se inregistreaza vizitele venite din partea ta si apoi comisioanele pe care le primesti daca acestia iau decizia de cumparare.

Pentru o vizibilitate cat mai buna a bannerelor, incarca-le in zonele dedicate din paginile site-ului, care au vizibilitatea cea mai buna si care au o rata mare de click. Foloseste heatmap-ul pozitionarii bannerelor ca sa inregistrezi rezultate considerabile pentru link-ul tau de afiliat. In functie de layout-ul site-ului tau si al dimensiunilor zonelor marginale, poti plasa reclame de diferite dimensiuni. Aceste bannere sunt asigurate de programul de afiliere la care te-ai inscris, asadar nu trebuie sa iti faci griji pentru designul si editarea lor.

  • Articole

Maximizeaza prezenta link-ului tau de afiliat pe Internet prin intermediul unei diferite strategii de marketing: articolele si advertorialele. Ai la dispozitie oportunitatea de a publica online articole de calitate care sa fie citite de vizitatori ce sunt interesati in mod direct de subiectele pe care le abordezi. Poti promova eficient in acest mod beneficiile pe care le ofera serviciile/produsele din campania pe care o gazduiesti, oferind vizitatorilor informatii vitale ce ii pot determina sa acceseze link-ul tau personalizat de afiliat. Cu cat vor exista mai multe click-uri, cu atat creste probabilitatea ca o parte dintre acestia sa achizitioneze produsele sau serviciile respective, iar veniturile tale vor inregistra cresteri succesive.

Prin intermediul articolelor de pe site-ul tau, poti dezvolta subiecte legate strict de serviciile/produsele din campania gazduita in calitate de afiliat (tip advertorial) sau poti aborda variate teme legate de specificul acestora, care sa determine apoi accesarea campaniei pe care o gazduiesti. De-a lungul textelor include 2-3 ancore text pe cuvinte cheie relevante, cu link-ul tau de afiliat. Nu uita ca succesul articolelor vine din continutul original pe care il vei publica impreuna cu  folosirea tehnicilor SEO pentru o afisare cat mai buna pe motoarele de cautare.

  • Campanii de emailing

Ai o campanie de newsletter in derulare? Perfect. Atunci ai putea include si un banner sau o ancora text cu link-ul tau de afiliat in newsletter, ca sa faci cunoscute serviciile sau produsele pe care le promovezi. Ca sa obtii o rata de raspuns cat mai mare, imparte adresele de email catre care trimiti campania, pe grupuri in functie de varsta, sex, comportament etc. Chiar daca vei trimite o oferta identica catre toti abonatii, poti diferentia design-ul si textele pentru a avea un impact pozitiv asupra cat mai multor persoane.

Aceeasi baza de date ar putea primi si emailuri dedicate, in care sa introduci un call-to-action determinandu-i sa viziteze link-ul de afiliat dedicat. Deoarece campania ta va contine un singur mesaj, comparativ cu informatiile variate pe care le contine un newsletter, va fi foarte usor sa urmaresti progresul, verificand indicatorii Open RateClick Through Rate (CTR), Landing page Views, Conversion Rate si apoi sa urmaresti Return of Investment (ROI) pe termen lung.

Afiliere

  • Retelele de socializare

Social media iti ofera puterea de a juca un rol activ in strategia de promovare campaniei pe care o gazduiesti in cadrul unui program de afiliere. Pe pagina de Facebook sau in profilul de Twitter poti ajunge foarte usor la potentialii clienti pentru a le oferi informatii despre campania de afiliere la care te-ai inscris. Utilizatorii acestia iti cunosc deja site-ul si reprezinti o sursa de informare de incredere, careia ii vor da atentie in momentul in care vei posta pe retelele de socializare un link catre articolele postate pe site-ul tau sau chiar direct link-ul tau de afiliat.

Retelele de socializare sunt o sursa imensa de noi fani si clienti potentiali. Exista peste 900 de milioane de utilizatori pe Facebook, fiecare dintre acestia avand in medie 130 de prieteni. Gandeste-te la potentialul efectului “din gura in gura” multiplicat de acelasi numar de ori pentru fiecare persoana. Acest factor poate creste considerabil lista catre care trimiti link-ul de afiliat, marind in acelasi timp si recunoasterea pentru brandul tau. Daca pagina sau profilul tau apare in feed-ul de stiri al fanilor, atunci poti spune ca faci awarness pentru marca ta, adica ei invata treptat care este logo-ul, numele, site-ul tau etc.

  • eBooks

Poate nu iti vine sa crezi, insa aceasta este o metoda rentabila de a castiga vizitatori si de a-i transforma in cumparatori. Cartile electornice de mici dimensiuni, ce ofera informatii exacte, bine documentate, vor fi intotdeauna apreciate de persoanele care doresc sa cunoasca noi informatii dintr-un anumit domeniu. Scrie si tu un astfel de document care sa imbine cat mai bine informatii despre serviciile sau produsele pe care le promovezi ca afiliat. Include cateva link-uri de-a lungul intregului material, pentru ca cititorii sa aibe acces rapid la site-ul cu care esti partener.

Aceste carti electronice se incarca pe Internet in format .pdf, pe site-uri dedicate cartilor si revistelor online, fie pe site-uri cu un continut din acelasi domeniu cu cel pentru care ai scris ebook-ul. Exista servicii gratuite pentru postarea de documente electronice precum www.issuu.com sau www.lulu.com, populare pentru numarul mare de fisiere accesibile online.

 

Dupa cum ti-am aratat, uneori nu este de ajuns doar sa postezi un banner de afiliere pe site, ci sa il pui in evidenta, in doar cativa pasi simpli care necesita foarte putin timp din partea ta. Daca te-ai inscris in programul de afiliere ShopMania BIZ, ai acces direct din contul tau la o varietate de bannere online, pe care le postezi pe site-ul tau. Ai libertatea sa aplici orice alta metoda de promovare pe care o consideri ca fiind eficienta.

(Visited 279 times, 1 visits today)

Comenteaza