Top articole e-Commerce pe care nu trebuie sa le ratezi saptamana aceasta

03/08/2012 | Noutati eCommerce

Care e cea mai profitabila oferta pe care sa le-o faci clientilor tai? O cantitate mai mare de produse sau un discount?

Ce strategii sa aplici pentru a incasa din ce in ce mai multi bani din vanzarile magazinului tau online? Cum sa-ti imbunatatesti rezultatele la cautare si cum te poate ajuta social media sau tehnicile SEO?

Daca vrei sa afli raspunsurile acestor intrebari, nu rata revista presei online in care ShopMania BIZ iti recomanda cele mai utile si interesante articole scrise pe bloguri si site-uri de specialitate.

e-Commerce

10 trucuri care aduc un aer proaspat in magazinul tau online

O strategie foarte buna de crestere a veniturilor din business-ul tau e-Commerce este sa-ti “improspatezi” cat mai des magazinul online. Si aici ne referim la continut, produse si promotii dar si la partea de design.

Din cand in cand este foarte util sa-ti privesti magazinul online cu un ochi critic ca si cum ai fi un simplu vizitator al sau.

Updatarea listei cu produse de sezon, innoirea banerelor promotionale, mesajele de pe blog si postarile pe Facebook sau Twitter sunt doar cateva dintre elementele de care trebuie sa te ingrijesti in permanenta daca-ti doresti ca potentialii tai clienti sa apese cat mai des butonul de comanda al produselor din magazinul tau online. (citeste articolul)

Consumatorii au mai multa incredere in site-urile de comert electronic decat in retelele de socializare

Un recent raport facut public in urma unui studiu realizat de consultantii E-Tailing Group releva faptul ca 55% dintre cei care fac shopping pe Internet sunt mult mai dispusi sa ofere informatii privind preferintele lor retailerilor pentru a-i ajuta pe acestia sa le ofere la randul lor produse si servicii mai bune, in timp ce 52% au declarat ca sunt mai precauti in a dezvalui acelasi gen de informatii privind preferintele de shopping pe retelele sociale. (citeste articolul)

Oamenii prefera sa cumpere mai mult decat sa plateasca mai putin

Un recent studiu publicat in Journal of Marketing, ale carui rezultate au fost interpretate de celebra publicatie The Economist, releva faptul ca majoritatea celor care fac cumparaturi, atat in mediul online cat si in cel offline, prefera sa primeasca o cantitate mai mare dintr-un anumit produs decat sa plateasca un pret cu discount.

De exemplu, daca li se ofera posibilitatea de a primi un discount de 33% din pretul unui produs sau o cantitate cu 33% mai mare din acelasi produs, majoritatea opteaza pentru cantitate in detrimentul pretului mai mic.

Dupa cum explica cei de la The Economist, acest lucru se datoreaza faptului ca majoritatea cumparatorilor nu se prea pricep la calcule si nu realizeaza ca, de exemplu, 50% din acelasi produs in plus echivaleaza cu 33% discount la pret. (citeste articolul)

Social Media

3 moduri de a folosi social media pentru a-ti imbunatati rezultatele la cautare

Folosirea retelelor de socializare pentru a genera idei puternice de continut, incurajarea construirii de backlink prin prezenta activa in social media, creare unui grup stabil si numeros de followeri in retelele de socializare, sunt cele trei sfaturi detaliate in acest articol, sfaturi  care te pot ajuta sa imbunatatesti rezultatele la cautare ale magazinului tau online. (citeste articolul)

SEO

Cum sa obtii o mai mare vizibilitate in cautari fara sa investesti foarte multi bani

Daca ai spre exemplu un magazin local de piese auto, cu siguranta nu vei reusi peste noapte sa ajungi numarul 1 in returnarea la cautare pe acest segment in detrimentul unor mari retaileri la nivel mondial doar folosind cuvintele cheie clasice pentru acest domeniu. In loc sa incerci sa “te lupti” cu nume mari si cu vechime pe piata poti incerca o alta strategie de promovare la un nivel local, cu un public tinta mult mai bine delimitat. (citeste articolul)

(Visited 47 times, 1 visits today)

Comenteaza